15 december 2009

WAW015 is verkocht

M'n velomobiel die in 2006 m'n leven binnenkwam, is nu verkocht aan een jongeman die 'm ongetwijfeld meer zal gebruiken dan ik het laatste jaar heb gedaan.
't Zal wennen zijn, 'n fietsenberging zonder de prominente aanwezigheid van die fraai glanzende oranje WAW...

Dit weblog wordt nu niet meer bijgehouden: ik ben overgestapt naar een ander weblog, Fietsen en nog wat....

Met uitzondering van deze posting zijn alle postings op dit weblog verwijderd. De oude postings van dit weblog die ik wil bewaren zijn naar Fietsen en nog wat... overgezet.

2 opmerkingen:

stradaatje zei

Het zal zeker wel een vreemd zicht zijn in je garage, zo zonder velomobiel ! Maar het is niet dat je nu zonder fietsen zit, he ;-)

Wijnandt zei

Hoi Tihamér,
het is nog niet zo ver, omdat de nieuwe eigenaar pas a.s. vrijdag, ijs en weder dienende, WAW015 zal komen ophalen. Dan zal onze fietsenberging inderdaad vreemd leeg zijn. Wat blijft zijn de herinneringen aan een heel mooie velomobiel, die ik in veel opzichten nog steeds een van de beste vind.

En ja, het is ook te danken aan het vertrouwen dat je mij schonk door je CF-bike 700X aan mij uit te lenen zodat ik 'm op mijn gemak kon proberen, dat ik daarna een prachtige CF-mtb, de RANS Dynamik Pro, kon verwerven. Hij doet nu z'n winterslaap, maar ik kijk er elke keer weer met genoegen naar. 'k Vind 'm de beste en leukste mtb van de drie die ik heb gehad.

Je hebt inmiddels heel wat mensen aan 'n RANS geholpen ;-)