22 september 2018

Verkocht!

Tja, en toen was ik in korte tijd twee ligfietsen kwijt. Twee weken geleden heb ik de Saiga verkocht. Ik had de fiets aangeschaft als project. Vanwege de vorm, het hoge stuur en het chopper zadel had ik het idee er een ratlook fiets van te maken. Het frame had sowieso een opknapbeurt nodig want het was redelijk roestig. Aangezien ik er niet aan toe kwam heb ik de fiets weer te koop gezet en redelijk snel een nieuwe eigenaar gevonden. Misschien is dat ook beter.

Vandaag is ook de WAW verkocht en dat betekent dat ik voor het eerst in 20 jaar ligfietsloos ben. Niet fietsloos, integendeel. Ik doe het woon/werkverkeer tegenwoordig met een speedpedelec. Dat bevalt tot nu toe erg goed maar het slechte weer moet nog komen! Ik heb dan ook voor het eerst in diezelfde 20 jaar een regenbroek gekocht!

De WAW is vanmiddag door zijn nieuwe eigenaar opgehaald. Deze moedige man besloot met de trein te komen en terug te fietsen. Ruim 180 km in een "nieuwe" velomobiel vind ik een uitdaging! Ik heb voorgesteld dit blog ook over te dragen aan de nieuwe eigenaar. Ik krijg daar nog reactie op.


2 opmerkingen:

Garry Jones zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Juan Gomez zei

I want to share a testimony, how i was cured from Herpes by DR AGUGU with his herbal remedy. I don't know where to start, I'm 33 years old and i was diagnoses of genital herpes diseases for 5 years. i lost all hope in life but on like any other i still searched for a cure even on the internet and i saw a comment were a lady testify how she was cured by Dr AGUGU i could not believe it at first, i contacted him, He sent me his herbal remedy i used it for 2 weeks and the Herpes virus was cured completely. I went for medical check and the result was negative from Herpes.
For those who have the same problem, or any STD should contact Dr AGUGU via email: agugusolutionhome@gmail.com you can also call or WhatsApp +2349123794867